ساخت وبلاگ حرفه ای خرید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
دانلود پایان نامه سیستم اینترنتی نظر سنجی

دانلود پایان نامه سیستم اینترنتی نظر سنجی

چهارشنبه 27 بهمن 1395
10:47
12: تعداد بازدید

تعداد صفحات:114
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
شرح پروژه
بخشهای قابل دسترسی توسط تکنسین
ورود به سیستم
ایجاد کاربر جدید
حذف کاربرها
ایجاد نظرسنجی جدید
اضافه نمودن جواب های مرتبط به نظرسنجی
تغییرات در نظر سنجی
غیر فعال نمودن نظرسنجی
حذف کردن نظرسنجی
حذف کردن جواب های نظرسنجی
بخش های قابل دسترسی توسط کاربر
ورود به سیستم
نحوه استفاده از نظرسنجی
ساختار پایگاه داده ها
جدول Survey
جدول Options
جدول Answers
جدول کاربرها
ارتباط بین جداول
Data flow Diagram
کاربر
تکنسین
کد برنامه
Abstract

شرح پروژه:
رفع مشکلات فنی با استفاده از نظرسنجی از مشتریان از جمله سرویس هایی است که سازمان ها می توانند به مشتریان خود ارائه کنند. انجام دستی این کار معمولاً با مشکلاتی از قبیل تأخیر در انجام و کاغذ بازی های زیاد همراه است. در ای سیستم یک راه حل نرم افزاری برای خودکارسازی و ساختارمند کردن فرآیند نظرسنجی از مشتریان ایجاد شده است. این سیستم سرویس اینترنتی برای ارتباط مشتریان با سیستم مورد نظر را ارائه میکند. به این صورت که هنگام خرید محصول توسط مشتری، یک کلمه کاربری و رمز عبور به او داده میشود. مشتری با مراجعه به سایت وب طراحی شده میتواند رضایت یا نارضایتی خود را از سیستم، یا محصول یا سرویس ارائه شده گزارش کند. جواب و IP address کامپیوتر مشتری به همراه نوع نظرسنجی وارد پایگاه داده می شود و تکنسین ها با توجه به مهارت هایشان جواب های مشتریان را بررسی و در جهت رفع مشکل اقدام میکنند. تکنسین ها با استفاده از این سیستم می توانند هر گونه نظرسنجی را طراحی و در قابل دسترس مشتریان قرار دهند همچنین می توانند نظرسنجی هایی که برای مدت طولانی مورد استفاده مشتریان قرار گرفته را غیر فعال یا به عبارتی از دید مشتریان پنهان کنند. از امکانات دیگرای سیستم این میباشد که هر مشتری فقط یک باراجازه شرکت در نظر سنجی را دارد. در صورت تکرار نظرسنجی با توجه به اینکه IP Address استفاده شده توسط مشتری به همراه جواب او در پایگاه داده ذخیره شده سیستم پیغامی را به مشتری نشان داده و به اطلاع او میرساند که ایشان قبلا در این نظرسنجی شرکت نموده اند و اجازه دادن نظر جدید یا تغییر آنرا ندارند .
یکی دیگر از امکاناتی که برای تکنسین ها وجود دارد، امکان تغییر و یا حذف نظرسنجی هایی است که قبلا طراحی گردیده است.
همان طور که در این گزارش بررسی شده است، یکی از عوامل اساسی موفقیت در فرآیند پشتیبانی و خدمات به مشتری نظر سنجی از مشتری میباشد. این فرایند نه تنها باعث آشنایی مشتری با محصول یا سرویس ارائه شده می شود بلکه باعث پیشرفت در سیستم و موجب بهبود بخشیدن کیفیت محصول یا سرویس ها و خدمات ارائه شده و حتی خود محصول میشود.


ارسال نظر برای این مطلب

نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
نحوه ارسال :
کد امنیتی :


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین و سریعترین مرجع دانلود کارآموزی و پروژه و پایان نامه است. | طراح قالب: آوازک